نیلوفری

۷۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
دانلود

بسیاری از مربیان ،ورزشکاران وپزشکان ورزشی اعتقاد دارند که ماساژ می تواند چندین مزایا را در

بدن ایجاد نماید .از قبیل افزایش در جریان خون ، کاهش تنش عضلانی و تحریک پذیری عصبی ، افزایش

احساس سلامتی ، ماساژمی تواند فشار میکانیکی ایجاد نماید که این فشار به افزایش جریان خون کمک

نماید.

بطور کلی ماساژ خواص آرامش بخش و تحریک کنندگی دارد ، و به موجب آن یک عامل بلقوه درعملکرد

مفید برخی رویدادهای مختلف می باشد به طور مثال ماساژ اکثر اوقات پیش از فعالیت ورزشی به عنوان

وسیله ای برای افزایش عملکرد مورد استفاده قرار می گیرد.

میکانیزمهای پیشنهاد شده برای اثرات سودمند ماساژ در چهار سطح طبقه بندی شده است:

بیومکانیکی : یکی از عواملی که به نظر می آید ماساژ بر عملکرد مفید باشد از طریق بهبود درهما هنگی

تاندونی عضلانی می باشد.

عصبی : کاهش در تحریک عصبی عضلانی ، کاهش درد و کاهش کوفتگی عضلانی

فیزیولوژیکی : پاسخ های فیزیولوژیکی شامل افزایش درجه حرارت پوست و عضله ، کاهش سطح

هورمون های استرس( کورتیزول ) افزایش فعالیت پاراسمپاتیک ، کاهش در فشارهای فیزیولوژیکی

روانی : اثرات روانی شامل کاهش در اضطراب و افزایش آرامش می باشد.

تمام این پاسخ ها به طور کلی دلالت بر اجرا دارند.

برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
شبیه

همان گونه که می دانید در این زمینه مقالات مختلفی وجود دارد اما برای راحتی کار دانشجویان شبیه سازی بسیار کاملی در زمینه کنترل برداری بدون سنسور PMSM با استفاده sliding mode در اینجا ارائه شده است. که علاوه بر شبیه سازی دو مقاله یکی فارسی و یکی انگلیسی هم همراه شده است. شبیه سازی در مطلب انجام شده و چندین بار اجرا شده و خروجی ها تمام به دست می آید. خروجی ها شامل 8 شکل می باشد که هر کدام به دو یا چهار زیر شکل تقسیم شده اند. به عنوان مثاله در شکل اول سرعت تخمین زده شده و واقعی و پله و موقعیت روتور در حالت واقعی و تخمین زده شده نشان داده شده است. از آنجایی که تمام این اشکال را نمی توان در این سایت نشان داد ما تنها یک شکل را به عنوان خروجی در شکل کنار نشان دادیم.

البته قبل از خرید می توانید مقاله انگلیسی زیر را مشاهده کنید:

Sensorless control of ship propulsion interior permanent magnet synchronous motor based on a new sliding mode observer

Volume 54, January 2015, Pages 15&ndash 26

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0019057814002055



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:39

فهرست و توضیحات:

مقدمه

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

جوان و دوران بلوغ

نخستین گام

آینده نگرى .

شـما در آینده اوقات فراغت زیادى در پیش دارید و هر وقت , فرصت دست دهد, حق دارید از آنها استفاده نمایید, ولى چگونه , چطور و با چه هدفى ؟ کارهاى جدى و مهمى در پیش دارید, از جمله مـعاشرت با دوستان و همسالان , رفت و آمد با خویشاوندان و طرز رفتار با آنان , انتخاب رشته هاى تـحصیلى , پیدا کردن موقعیتهاى اجتماعى مناسب و موفقیت در آن ب و خلاصه روزى فرا مى رسد که باید به فکر ازدواج و تشکیل خانواده وتربیت فرزند باشید.البته ممکن است در زندگى شما پیشامدهاى دیگرى نیز رخ دهد.

(نومیدى و دلتنگى در کارها, اندوه و غم و بیمارى ب) حتما شما تاکنون طعم شکست و نومیدى را چـشـیـده اید, این نومیدى و غمها در دوران جوانى ,معمولا خیلى ناگوار است , زیرا شما این طور احـسـاس مـى کنید که تنها شما ناراحت و غمگین هستید و تصور نمى کنید که صدها انسان دیگر درزندگى خود, همواره با این ناملایمات روبه رو مى شوند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

این محصول فیلم آموزش رسم نمودار عرضه تقاضا با اکسل بوده و مدت زمان این فیلم 3 دقیقه و 20 ثانیه می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 3000 تومان قابل دانلود خواهد بود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب *

فرمت فایل :Word (قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه:17

فهرست مطالب :

مقدمه:

بقعه ی شاهرکن الدین:

سیّد محمّد سبزقبا:

بقعه ی شیخ اسمعیل قصری:

شناخت و اطلاع پیرامون محل سکونت هر شخص جزء اطلاعات روزمره است که باید درمورد تاریخ گذشته، جغرافیای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی منطقه ی خود بدانیم. تا بدین وسیله بدانیم امانت دار تمدن، فرهنگ و قدمت تاریخی هستیم که نباید درمورد آن سهل انگاری کنیم. پیرو همین مطلب برآن شدیم تا درباره ی محل سکونت خود ( دزفول ) بیشتر بدانیم خصوصاً نسل جوان که شدیداً نیازمند آگاهی از این میراث ارجمند گذشتگان خویشند.

به همین منظور مطلب زیر جمع آوری شده تا گامی در این مسیر برداشته باشیم.

درباره ی دزفول:

محل شهر: شهر دزفول مرکز شهرستانی به همین نام است که جزء استان خوزستان در جنوب غربی ایران واقع می باشد و در ْ32 و َ25 طول شرقی از نصف النهار گرینویچ واقع است.

فاصله ی آن تا شوشتر که در جنوب شرقی دزفول است 12 فرسنگ و تا ایستگاه راه آهن اندیمشک قریب دو فرسنگ است. در ساحل شرقی رود « آبریز » قسمت اصلی و قدیمی شهر بنا گردیده و پل تقریباً به طول ( 394 ) متر است و فعلاً 16 دهنه بر روی پل قدیمی ساخته شده است.

وجه تسمیه نام شهر دزفول:

در نیمة اول سده ی چهارم، اصطخری این شهر را « اندامشک » نام برده و بعدها در قرن هفتم یاقوت حموی درباره ی این شهر می نویسد: « قصر روناش » شهرستانی است از اهواز که مشهور به « دِز پُهل » می باشد.

در سده ی هشتم « ابن بطوطه » مورخ آنرا یکی از دروازه های شوشتر، « دروازه ی دسبول » ثبت کرده است.

حمد الله مستوفی نیز آنرا ( اندامش _ اندلشک ) گفته است که ظاهراً بعدها پس از نام_ های قدیمی این شهر کلمه ی « دزفول » جایگزین اسامی دیگر می گردد.

اگر چه « یاقوت حموی » کلمة دزفول را که در اصل « دزپهل » بوده، مرکب از « دز » یا دژ به معنی قلعه ( کوشک ) و پهل می داند که به معنای دیگر « قلعه پل » است و در اثر کثرت استعمال به ( دزفول ) تغییر یافته است.

&zwnj آثار باستانی دزفول:

1_ مهمترین آثار باستانی دزفول، مسجد جامع آن است. این بنا که به ثبت اداره ی باستانشناسی رسیده است، یادگار سده ی هفتم هجری است شامل بر یک ایوان ( شبستان ) بزرگ و دو منار در جانبین آن. دارای 51 ستون و حیاطی به طول و عرض 27*30 متر و زیرزمین ( شَوادون ) بزرگ و تعلیقات دیگر، که امامت آنرا از سال های گذشته سادات آقامیر به عهده داشتند.

2_ بقعة رودبند:

چنانکه مشهور است بقعه ی سید علی معروف به سیّد سلطانعلی رودبند ( شاه دریابند ) که با نسبی به چندان طولانی به امام رضا (ع ) می رسد، جزء بناهای قدیمی و نیز از زمان تیموریان است. خواجه علی سیاهپوش معروف به رودبند نسب شریفش با بیست و دو واسطه به امام الهمام موسی الکاظم ( ع ) منتهی می شود. ایشان مدّتی در دارالارشاد اردبیل سکنی داشته و به تزکیه ی نفس و تصفیه ی باطن اشتغال پرداخت. تا اینکه شبی از شبها در خواب به شرف یابی امام محّمد جواد ( ع ) رسید. ایشان می فرمایند: یا علی از جانب جدّم رسول خدا مأموری به قلعة دزفول بروی و سکنه ی آنجا را به دین حقّ و مذهب اثنی_ عشر ارشاد و هدایت کنی و برای تنبیه و انذار ایشان اختیار آب رودخانه آنجا را جدّم رسول خدا به امر حقّ به تو مفوّض داشته .

سیّد سلطانعلی نیز بی درنگ بار سفر بسته و به این دیار می آید و به ارشاد مردم می_ پردازد. یکی از عنایات و معجزات ایشان در دزفول بعد از خواستن گواه و دلیل حقّانیت دعوت مردم به راه راست توسط سید علی، بند آوردن و خشک شدن آب رودخانه ی پرآب دزفول در پی مسخر و استهزا ایشان و گفتار صادقشان توسط برخی مردم نادان و غافل شهر است. که بعد از مشاهده ی این اتفاق همه ی مردم از زن و مرد، کوچک و بزرگ به نزد ایشان آمده و با التماس و ندامت، خواهان جاری شدن مجدد آب رودخانه توسط ایشان می_ شوند. سیّد بزرگوار نیز به مردم



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

قیمت در بازار 15000 تومان!!!!فقط با 2000تومان دانلود کن!!!



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
بهینه

محل انتشار:نهمین کنگره ملی مهندسی عمران مشهد


تعداد صفحات: 9

نوع فایل : pdf

width=



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:11

فهرست و توضیحات:

کلید های آسیب شناسی

* بغل کردن زانو

* کشش زیر زانو

نشستن قورباغه ای به پهلو

*

کشش پشت و پایین تنه

به پشت بخوابید تا پاها صاف بر روی تشک قرار گیرند . زانوی راست را خم کنید و پای راست را نزدیک زانوی چپ قرار دهید سپس آهسته زانوی راست را از روی پای چپ عبور دهید . در این حالت سعی کنید که هر دو شانه شما بر روی زمین باشد . برای ۱۲ تا ۲۴ شماره در این حالت بمانید و به حالت طبیعی تنفس کنید . به حالت اولیه برگردید و حرکت را با طرف چپ تکرار کنید .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه13

فهرست مطالب


سابقه پرداخت حق بیمه

بیمه بیکاری

بسمه تعالی
وزارت کار و امور اجتماعی


قانون بیمه بیکاری که در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ بیست و ششم شهریور ماه یکهزار و سیصد و شصت و نه مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 10/7/1369 به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 753-1ق مورخ 17/7/1369مجلس شورای اسلامی واصل شده است جهت اجرا ابلاغ میگردد.

اکبر هاشمی رفسنجانی
رئیس جمهور




قانون بیمه بیکاری


ماده 1-کلیه مشمولین قانون تأمین اجتماعی که تابع قوانین کار و کار کشاورزی هستند مشمول مقررات این قانون می باشند.
تبصره: گروه های زیر از شمول مقررات این قانون مستثنی هستند:

1- بازنشستگان و از کارافتادگان کلی.
2- صاحبان حرف و مشاغل آزاد و بیمه شدگان اختیاری.
3- اتباع خارجی.

ماده 2-بیکار از نظر این قانون بیمه شده ای است که بدون میل و اراده بیکار شده و آماده کار باشد.
تبصره 1: بیمه شدگانی که به علت تغییرات ساختار اقتصادی واحد مربوطه به تشخیص وزارتخانه ذیربط و تأیید شورای عالی کار بیکار موقت شناخته شوند و نیز مشمول مقررات این قانون خواهد بود.

تبصره 2: بیمه شدگانی که به علت بروز حوادث قهریه و غیر مترقبه از قبیل سیل، زلزله، جنگ، آتش سوزی و غیره بیکار می شوند با معرفی واحد کار و امور اجتماعی از مقرری بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد.


ماده 3-بیمه بیکاری به عنوان یکی از حمایتهای تأمین اجتماعی است و سازمان تأمین اجتماعی مکلف است با دریافت حق بیمه مقرر، به بیمه شدگانی که طبق مقررات این قانون بیکار می شوند مقرری بیمه بیکاری پرداخت نمایند.

ماده 4-بیمه شده بیکار با معرفی کتبی واحد کار و امور اجتماعی محل از مزایای این قانون منتفع خواهد شد.
تبصره: بیکاری مشمول این قانون کلیه حقوق و مزایا و خسارات مربوطه (موضوع قانون کار) را دریافت خواهند نمود.


ماده 5 -حق بیمه بیکاری به میزان (3%) مزد بیمه شده می باشد که کلاً توسط کارفرما تأمین و پرداخت خواهد شد.
تبصره: مزد بیمه شده و نحوه تشخیص تعیین حق بیمه بیکاری، چگونگی وصول آن، تکلیف بیمه شده و کار فرما و همچنین نحوه رسیدگی به اعتراض، تخلفات و سایر مقررات مربوطه در این مورد بر اساس ضوابطی است که برای حق بیمه سایر حمایتهای تأمین اجتماعی در قانون و مقررات تأمین اجتماعی پیش بینی شده است.


ماده 6-بیمه شدگان بیکار در صورت احراز شرایط زیر استحقاق دریافت مقرری بیمه بیکاری را خواهند داشت. الف- بیمه شده قبل از بیکار شدن حداقل 6 ماه سابقه پرداخت حق بیمه را داشته باشد. مشمولین تبصره 2 ماده 2 این قانون از شمول این بند مستثنی می باشند.
ب- بیمه شده مکلف است ظرف 30 روز از تاریخ بیکاری با اعلام مراتب بیکاری به واحدهای کار و امور اجتماعی آمادگی خود را برای اشتغال به کار تخصصی و یا مشابه آن اطلاع دهد. مراجعه بعد از سی روز با عذر موجه و با تشخیص هیأت حل اختلاف تا 3 ماه امکان پذیر خواهد بود.
ج- بیمه شده بیکار مکلف است در دوره های کارآموزی و سواد آموزی که توسط واحد کار و امور اجتماعی و نهضت سواد آموزی و یا سایر واحدهای زیربط با تأیید وزارت کار و امور اجتماعی تعیین می شود شرکت نموده و هر 2 ماه یک بار گواهی لازم در این مورد را به شعب تأمین ا جتماعی تسلیم نماید.

تبصره 1: کارگرانی که در زمان دریافت مقرری بیمه بیکاری به شغل یا مشاغلی گمارده شوند که میزان حقوق و مزایای آن از مقرری بیمه بیکاری متعلقه کمتر باشد ما به التفاوت دریافتی بیمه شده از حساب صندوق بیمه بیکاری پرداخت خواهد شد.

تبصره 2: مدت دریافت مقرری بیمه بیکاری جزء سوابق پرداخت حق بیمه بیمه شد از نظربازنشستگی از کار افتادگی و فوت محسوب



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
401-

نتیجه&zwnj گیری:

همانطوریکه در مقدمه اشاره شد تلاش در راستای کاهش آمار زندانیان وظیفه همه آحاد جامعه است و همه دستگاهها و نهادهای قضایی، اجرایی و قانونگذاری باید به این مهم توجه نموده و در رفع این بحران تلاش نمایند.

ذکر این نکته نیز ضروری است که کاهش جمعیت زندانیان به این معنی نیست که دستگاههای قضایی و امنیتی و انتظامی در راه مبارزه با مجرمان و کسانیکه امنیت جامعه را تهدید نمایند کوتاهی نمایند بلکه به این مفهوم است که تلاش نمائیم اولاً با تعلیم و تربیت و آموزش صحیح از میزان جرایم کاسته شود ثانیاً میان مجرمان عمدی و بزهکاران و تبهکاران خطرناک با مجرمان جرایم غیرعمد تفاوت قایل شویم و ثالثاً بهنگام تعیین مجازات مجرمان از مجازاتهای اسلامی استفاده نموده و همه جوانب و مسایل اجتماعی اقتصادی و فرهنگی را در نظر بگیریم.لذا شایسته است با برگزاری همایشهای مختلف و استفاده از نظرات اساتید - دانشمندان - روان&zwnj شناسان و جامعه&zwnj شناسان بهترین راهکارهای ممکن را انتخاب و عملی نمائیم.



دریافت‌فایل