نیلوفری

۵۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:23

فهرست و توضیحات:

مقدمه

اضطراب امتحان

اضطراب امتحان چیست

رابطه

اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی

دانش اموزی که اضطراب امتحان دارد، در هنگام امتحان به جای انکه وقت و تمرکز خود را صرف پاسخ دادن به سوالات امتحان کند، با افکار نا مربوط و ناخواسته ای که دران هنگام در مورد امتحان و پیامدهای منفی ان گریبانش شده، سروکله می زند،مثلا: من این سوال را بلد نیستم، حتما سوال بعدی را نیز بلد نخواهم بود و نتیجه این می شود که نمره پایین تر می اورم. چطور ان نمره را به مادر و پدر یا دیگر اقوام نشان دهم؟ چگونه طعنه و پرخاش انها را تحمل کنم؟ دراین ثلث تجدید می شوم، در ثلث دیگر نبز همین طور و بالاخره مردود می شوم. مردود که شدم چکار کنم؟

باید اضافه کرد افرادی که دارای اضطراب امتحان اند معمولا نه فقط در موقعیت امتحان، بلکه در دیگر مواقع و موقعیت ها نیز ممکن است دچار اضطراب شده، حالات فوق را نشان دهند که می توان انها را به صورت زیر برشمرد:

١-هنگام مطالعه واماده شدن برای امتحان

٢- شب قبل از امتحان و صبح روزامتحان

٣- هنگام حرکت به طرف محل امتحان و ورود به جلسه

٤- هنگام شروع امتحان، در حین امتحان و پس از ان

٥- زمان انتظار برای اخذ جواب امتحان

٦- هنگام گفت و گو درباره امتحان

٧- هنگام ثبت نام برای امتحان



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

قلب یک عنصر تو خالی مخروطی شکل تخصص یافته می باشد که در پشت تنه استرنوم و غضروف های دنده ای واقع شده است نسبت به خط وسط 1/3 و در سمت راست و 2/3 ان در سمت چپ است قاعده آن متمایل راست بالا وعقب است رأس آن در پایین و متمایل به چپ و جلو است

اندازه های متوسط قلب بالغی در حدود دوازده سانتی متر طول و 8 &ndash 9 سانتی متر عرض و درمهمترین قسمت 6 سانتی متر ضخامت قدامی خلفی آن می باشد .

وزن قلب در مرد ها بین 280 تا 340 گرم و در زن ها 230 تا 280 گرم است در افراد عادی 285 گرم است

برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
گزارش

تولیدات اصلی این شرکت اغلب البسه زنانه می باشد که می توان موارد زیر را از آن جمله شمرد :

1 &ndash انواع پیراهنهای زنانه

2 &ndash انواع دامن های راحتی و مجلسی

3 &ndash انواع شلوار

4 &ndash انواع بلوزجات



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

برطبق نظر موسسه ملی سلامت وبهداشت امریکا National Institute of Health (NIH)

افرادی که بادرمان طبی شامل رژیم غذائی ، تمرینات بدنی ودارو) کاهش وزن موفق تحصیل نکنند درمان جراحی درمان انتخابی است و تنها درمانی است که سبب ایجاد کاهش وزن باثبات وطولانی مدت ( بیش از ده سال ) دربیمار میشود و اکثر بیماریهای طبی مرتبط با چاقی را بطورنسبی یابطور قطعی معالجه میکند.

برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:17

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

درباره قیصر امین پور

لحظه هاى کاغذى

- قیصر امین پور شاعر، ادیب و فارسى پژوه متولد ، 1338 گتوند خوزستان

- ترک تحصیل از رشته دامپزشکى دانشگاه تهران 1357

- ترک تحصیل از رشته علوم اجتماعى دانشگاه تهران 1363

- اخذ دکتراى ادبیات فارسى از دانشگاه تهران با راهنمایى دکتر شفیعى کدکنى 1376

- تدریس در دانشگاه الزهرا 70 - 1367

- تدریس در دانشگاه تهران 1370 تاکنون

- دبیر شعر هفته نامه سروش 71-60

- سردبیر ماهنامه ادبى - هنرى سروش نوجوان 83- 67

- عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسى

- برخى از آثار او عبارتند از: ظهر روز دهم (برنده جایزه جشنواره کتاب کانون پرورش فکرى) به قول پرستو (برنده جایزه جشنواره کتاب کانون پرورش فکرى) تنفس صبح، در کوچه آفتاب، منظومه روز دهم، توفان در پرانتز، بى بال پریدن، گلها همه آفتاب گردانند و...

- برنده تندیس مرغ آمین 1368

- برنده تندیس ماه طلایى (برگزیده شعر کودک و نوجوان 20 سال انقلاب)

اگر بخواهیم شعرى از جنگ بگوییم حتماً سرآمد شاعران آن، قیصر امین پور به یادمان خواهد آمد همانکه روزگارى براى من و هم نسلانم سروده بود:



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

امروزه فضای مجازی به بستر بسیار مناسبی برای درآمدزایی تبدیل شده و افراد می توانند با یک رایانه ی متصل به اینترنت درآمد های بالایی را داشته باشند ؛ به شرط آنکه خلاقیت و صبر داشته باشند.

در فضای مجازی مطالب بسیار زیادی درباره کسب درآمد از اینترنت وجود دارد اما اکثر آنها کاربر را به فروش اجناس از طریق نت تشویق می کنند ، اما در این مقاله سعی شده است تا روش هایی بیان شود که نیازی به فروش جنس و محصول به صورت فیزیکی نباشد و کاربر بتواند با سرمایه کمی در خانه یا محل کار ، در جایی که رایانه و اینترنت باشد ، کسب و کاری راه اندازی کند.

تعداد صفحات مفید :7

این مقاله میتواند زندگی شما را تغییر دهد



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه

12

به نام حی جاوید
تردیدی نیست که اقدام بسیار حیاتی و تعیین&zwnj کننده حضرت امام در تشکیل و تحقق بسیج در مقطعی از حیات انقلاب شکوهمند اسلامی به انجام رسید که نیاز به این نیروی تأثیرگذار عمیقاً احساس می&zwnj شد و تدبیر هوشیارانه حضرت امام، بیش از دیگران لزوم حضور بسیج را به منصه ظهور رسانید تا آنجا که بسیج با نمود خویش، فضای جامعه انقلابی را طراوتی دیگرگونه بخشید.
انسجام آحاد و طیف خودجوش طبقات اجتماع در پیوستن به بسیج از هر صنف و طایفه و از همه گروه&zwnj های سنی در موقعیت&zwnj های اجتماعی، این امکان را برای نهاد نوپای بسیج فراهم آورد تا همگان با لبیک به فرمان و فراخوان بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یعنی امام راحل به عضویت بسیج درآمده و پرشور و شعف و با عشق به آرمان&zwnj های مقدس اسلامی این کانون درخشان و منور میعادگاه شیفتگان امام را طراوتی ملکوتی و الهی نمایند.
حضرت امام که خود یک بسیجی تمام عیار و کامل و وارسته بودند، الگو و اسوه&zwnj ای برجسته برای همه بسیجیان به شمار می&zwnj رفتند و عشق و دلدادگی عمیق و عرفانی آن عزیز به بسیج بسیجیان، هنگامی جاودانه شد که فرمودند: از خداوند می&zwnj خواهم که با بسیجیانم محشور فرماید ...



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحات: 22


فهرست مطالب :

توپولوژی شبکه ارتباطی که در آن در مسیر وجود دارد یکی از طرح های کلیدی
شبکه است که در آن ساختار ها با بسیاری از روابط داخلی بین اتصال شبکه های کلیدی و مسیریابها رابطه بر قرارمی کنند . در یک شبکه ارتباطی اگر هر نوع کابلی یا سیم رابط قطع شود راههای بسیاری برای 2 نوع سیم رابط وجود دارد که بتوانندبا یکدیگررابطه برقرارکنند . در حالی که حل مسائل آسان است و افزایش واقعیت پذیری ساختار ها افزایش یافته شبکه های ارتباطی برای نصب ، پر هزینه هستند زیرا از کابلها و اتصالهای بیشتری استفاده می شود .اغلب این قبیل توپولوژی ها در ارتباط با توپولوژ های دیگر استفاده می شود ودراین حالت باعث شکل دهی توپولوژی هیبرید می شود . بعضی از طرحهای WAN از قبیل اینترنت ، استفاده از مسیر یاب شبکه ای می باشند . در این حالت اینترنت حتی در طول جنگ باعث می شود که سایت ها و شبکه با هم ارتباط برقرار کنند



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پاورپوینت

فرمت فایل : power point (قابل ویرایش) تعداد اسلاید : 30 اسلاید

متان و گاز هیدروژن سولفوره

تجزیه&zwnj های میکروبی مواد آلی در شرایط بی&zwnj هوازی متان و گاز هیدروژن سولفوره

متان باکتری&zwnj های متانوباکتریوم Methanobacteriumو متانوباسیلوس Methanobacillus

متان از آب خارج می&zwnj شود

هیدروژن سولفوره به راحتی قابل حل کم کم به محیط منتشر

گاز ازت :


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه38

فهرست مطالب

آگاهی:

ش

نشاط، آزادی، زیبایی

1ـ آگاهی، آزادی، آفرینندگی

آفرینندگی:

3ـ الگو&zwnj های شخصیتی

تعریف رهبری از جوان مسلمان :

تعریف شما از یک جوان مسلمان و خصوصیات او چیست؟چگونه یک جوان می تواند مسیر زندگی را طی کرده و به اهدافش برسد؟ :

من اساساَ در بین این خصوصیات مهمی که جوانان دارند ، سه خصوصیت را بارز می بینم ؛ که اگر آنها مشخص بشود و اگر آنها به سمت درستی هدایت بشود به نظر می اید که می توان به این سوال پاسخ داد آن سه خصوصیت عبارتند از :انرژی ، امید ،ابتکار.اینها سه خصوصیت برجسته جوان استاگر رسانه ها بتوانند این سه خصوصیت عمده را درست هدایت کنند ، من خیال می کنم که می شود یک جوان راه اسلامی را پیدا کند چون اسلام هم چیزی که از ما م خواهد این است که ما استعدادهای خودمان را به فعلیت برسانیم. البته در قران یک نکته بسیار اساسی هست و آن توجه دادن به تقواست تقوا یعنی مراقب خود بودن.تقوا یعنی یک انسان بداند که دارد چه کار می کند و هر حرکت خودش را با اراده و فکر و تصمیم انتخاب نماید ؛مثل انسانی که بر یک اسب رهوار سوار است دهانه اسب در دستش است و می داند کجا می خواهد برود تقوا این است،آدمی که تقوا ندارد حرکات و تصمیم ها و آینده اش در اختیار خودش نیست ؛ بنا براین اگر بتوانیم از ان سه خصوصیت با تقوا کار بکشیم و درست هدایت بشود خیلی خوب می شود جوانان در شکلی که اسلام می پسندد ، زندگی کنند .


هجوم به هویت نسل جوان مسلمان ، پدیده ای استعماری واستمراری

- موضوع اصلی بحث چگونگی تولید اندیشه دینی مطابق مقتضیات زمان و بر اساس نیازهای جوانان -به ویژه دانشجویان وبه طور خاص دانشجویان ایرانی درغرب -- درآن سال های هجوم افکار سکولار و ضد دینی است . از نکات جالب توجه ، جواب هایی



دریافت‌فایل